یزدفردا "استاندار یزد در دیدار با بنیانگذار با سابقه ترین نشریه محلی استان یزد توجه به ارزش ها و مقدسات را مهمترین ویژگی اطلاع رسانی عنوان كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا فلاح زاده" در دیدار با بنیانگذار هفته نامه ملك یزد كه با حضور رئیس روابط عمومی استانداری و مدیركل حوزه استاندار و هیات همراه صورت پذیرفت گفت: ارائه خدمات در زمینه های تبلیغ و اطلاع رسانی كه همراه با ترویج ارزش های الهی اسلامی باشد كاری ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به تجربه و خدمات اكبر ملك از زحمات وی در راستای ترویج معارف و ارزش های اسلامی تقدیر و ایشان را مایه افتخار مطبوعات استان بر شمرد.
فلاح زاده افزود: تلاش، كوشش، تواضع و كم توقعی از ویژگی های بارز مردم ولایت مدار یزد می باشد كه این خصلت های نیكو و اسلامی در وجود پیران به ویژه بنیانگذار هفته نامه ملك نمایان است.
استاندار یزد در ادامه با حضور در محل دفتر روزنامه پیمان یزد از نزدیك در جریان اقدامات و فعالیت های این روزنامه قرار گرفت و از خدمات اركان مدیر مسئول این روزنامه تقدیر كرد..
فلاح زاده با اشاره به ویژگی های تنها روزنامه استان یزد بر تقویت و بالابردن سطح فرهنگ و اطلاع مردم با انتشار اخبار و مطالب ارزشی و ترویج فرهنگ اسلامی تاكید كرد.
وی در ادامه افزود: با وجود روزنامه محلی پیمان یزد خلاء اطلاع رسانی در استان پر گردیده و این روزنامه پل ارتباط بین مردم و مسئولین می باشد.
استاندار یزد همچنین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در محل دفتر سرپرستی روزنامه ایران در استان یزد، ضمن تبریك این روز به كاركنان سرپرستی روزنامه ایران در یزد گفت: اقدامات و فعالیت های این روزنامه كشوری در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی موثر و كارساز بوده است.
فلاح زاده انعكاس خدمات و فعالیت های ارائه شده مسئولین به مردم را گامی موثر در جهت فرهنگ سازی در زمینه های مختلف فرهنگی، ارزشی و تولیدی عنوان كرد.
گفتنی است استاندار یزد در پایان این دیدارها، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از زحمات دست اندركاران این نشریات تقدیر و تشكر كرد.



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا